بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

همه چیز درست میشه

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
همه چیز درست میشه

 

 

 

 کاش گاهی وقتا خدا از پشت اون ابرا میومد بیرون

 

  

و گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد:

 

 

  

 آهای بگیر بشین سر جات................

 

 

 

 

اینقدر غر نزن........همینه که هست....................!

 

 

 

بعد  یه چشمک میزد وآروم در گوشم میگفت :

 

 

 

  

همه چی درست میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

يلدا
ساعت14:44---13 اسفند 1391
وقتي با خدا گل يا پوچ بازي ميكني نترس ، توبرنده اي ... چون خدا هميشه دو دستش پره.

آلیس
ساعت17:33---9 بهمن 1391
کاشکی!!!!
خیلی قشنگ بود
ممنونم


تبسم
ساعت13:23---9 بهمن 1391
می دانم که از هم دوریم و میانمان فاصله است...
میدانم بین من و تو دیواریست به بلندای آسمان اما .......
برای با هم بودن نیازی در کنار هم بودن نیست تو یادم کنی و نکنی من به یادت هستم
همانقدر که دلهایمان پیش هم باشد کافیست


تبسم
ساعت13:20---9 بهمن 1391
هیچ وقت نگو رسیدم ته خط....
"اگر هم احساس کردی رسیدی ته خط"....
یادت بیار که معلم کلاس اولت گفت:نقطه سر خط.....


تبسم
ساعت13:15---9 بهمن 1391
سلام دوستم

بالاخره لینکیدمت تووب تازم

بیاببین چه طوریه؟؟؟؟؟؟

خوشگله؟؟؟؟؟؟
پاسخ: خیلی ممنون گلم . اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:خدا,همه چی درست میشه,,;ساعت21:7;توسط امین; | |